Direktna prodaja

Direktna prodaja

Marketinški koncept zasnovan na aktivnoj promociji i direktnoj prodaji proizvoda iz asortimana, a od strane stručno-komercijalnih saradnika

  • Aktivna promocija – prezentacijuainformacija o proizvodima iz asortimana Selektivne prodaje
  • Direktna prodaja – prezentacija komercijalne ponude i prikupljanje narudžbina

Prikupljanjem narudžbina od apoteka na terenu stručno-komercijalni saradnik kreira nalog u  Farmalogistovom ERP sistemu  putem interneta.

Vaš proizvod u selektivnoj prodaji podrazumeva stalnu prisutnost na terenu – kroz posetu stručno-komercijalnih saradnika apotekama.

11 stručno-komercijalnih saradnika koji su raspoređeni po regijama na sledeći način:

  • Beograd – 4 saradnika
  • Kraljevo – 3 saradnika
  • Niš – 2 saradnika
  • Novi Sad – 2 saradnika

Svaki saradnik je u obavezi da na dnevnom nivou obidje 12 apoteka a na nedeljnom 60.

Apoteke A kategorije obilaze 2-4 puta mesečno, apoteke B kategorije 2 puta mesečno dok apoteke C kategorije obilaze od 1-3 puta u toku 45 dana.

 

Vratite se na vrh
Farmalogist