Connectur@ kontakt centar

Connectur@ kontakt centar

Opis usluga

Na svaki upit od strane pacijenta prosleđen Kontakt centru i koji se odnosi na informacije o konkretnom proizvodu diplomirani farmaceuti su u obavezi da daju kompletnu i tačnu informaciju o nameni konkretnog proizvoda, sastavu, načinu upotrebe, apoteci u kojoj se proizvod može nabaviti, eventualnim planiranim akcijama ili promocijama u apotekama obuhvaćenim servisom.

Kontakt centar je dostupan za sve potrošače koji potrebnu informaciju od  diplomiranih farmaceuta mogu dobiti na nekoliko načina:

1) pozivanjem broja telefona 0800/200-300, dostupnog iz bilo kog dela Srbije. Svaki poziv upućen na ovaj broj je besplatan za pozivaoca, bilo da je upućen sa fiksnog ili mobilnog telefona.

2) upućivanjem e-mejla sa pitanjem na adresu ConnectUr@ kontakt centra informacije@connectura.rs. Odgovor na pitanje, takođe u elektronskoj formi, prosleđuje se najkasnije 3 sata od trenutka prijema inicijalnog imejla, osim u slučaju kada se upit primi u toku rada noćne smene ili ako je za odgovor potrebna informacija od eksternog izvora.

3) upućivanjem pitanja preko web forme oficijelnog ConnectUr@ sajta koja se nalazi na adresi http://www.connectura.rs/kontakt/. U ovom slučaju, odgovor se prosleđuje najkasnije jedan dan od trenutka kada je poslato pitanje.

 

Cenovnik usluga Connectur@ kontakt centra možete preuzeti ovde    

Vratite se na vrh
Farmalogist